Resumé: ”Syftet var att ge en ny bild av Zlatan”

See on Scoop.itSociala Medier idag

Zlatan-kampanjen #madebysweden, med över en miljon Youtube-visningar sedan i lördags, är en enorm succé för Volvo och reklambyrån Forsman & Bodenfors.– Extra roligt just nu är att se hur den även sipprar ut internationellt, säger copywritern…

Patricia Mellin‘s insight:

Zlatan-kampanjen #madebysweden, med över en miljon Youtube-visningar sedan i lördags.

See on www.resume.se

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s